Sunday, August 31, 2008

Ruangan Komen Tingkatan 5-2002

Entry ini dibina khas untuk bekas-bekas pelajar tingkatan 5 tahun 2002. Ceritalah apa sahaja di ruang ini pada 'Comments'. Dan jangan lupa perkenalkan diri anda!

2 comments:

Firdaus Marzuki said...

aku nak komen dulu ruangan nih...
^_^... aku tak sempat nak bersekolah kat sini sampai tingkatan 5, yang sempat tahun 1998-2000(ting. 1-3)... pastu tahun 2001-2002(ting. 4-5) aku skolah kat SMKTR... tahun 2003-2004 aku masuk balik SMKUK amik tingkatan 6...

nak info lanjut pasal aku, gi kat

http://www.friendster.com/manot85
atau
http://www.myspace.com/manot85
atau
http://www.manot.blogspot.com

v^_^v peace!!!

alif sulaiman said...

as`kum...aku pun nak komen gak... ingat manot je leh ke?
aku pun sm ngan manot gak smkuk 1998-2000. 1 & 2 kekwa n 3 kenganga. then tukar gi smktr. then balik ke smkuk, takat 6 rendah jer... lepas tu masuk poli...
kalo nak kontek...
http;//www.friendster.com/alifch21