Photobucket Photobucket

Sunday, August 31, 2008

Ruang Cadangan

Entry ini di buka khas untuk sebarang cadangan. Sila gunakan ruang 'comment' untuk memberi cadangan untuk memperbaiki kelemahan blog ini.

Entry ini juga boleh digunakan untuk pengumumam perjumpaan anda... Sila nyatakan dengan lengkap tarikh, lokasi, kos dan sebagainya untuk pengumuman ini. Pihak admin akan sentiasa memantau dan mengupdate pengumuman anda itu di Entry "PENGUMUMAN"...

Sekian terima kasih.

6 comments:

shahril aley said...

ermm....
buh la pic depan skolah ke atau kawasan skolah SMKUK. ko kan masih tinggal area2 berdekatan skolah tu. so apa kata balik kampung ko klik skit pic skolah then tempek kat header baru nampak identiti skolah.

BTW aku dah lama tak tengok skolah tu. hehehe....

xsmkuk said...

Picture tu, kita sama-sama usahakan. kalau ada member yang baik hati nak kongsi bersama kenangan dalam bentuk gambar, pihak admin mempersilakan dengan berbesar hati...

cucur_udang said...

Saya cdgkan sapa2 yg kawin,betunang,melahirkan anak dapat lah berkongsi gambar2 kenagan itu pun kalu sudi lah

xsmkuk said...

Sali... apa kata ko kongsi dulu gambarnya... Emel kat nizam_5282@yahoo.com

Anonymous said...

saya batch spm 2000..saya bangga dgn SMK ulu Kinta, walaupun kami tak berjaya masuk sekolah asrama penuh tp batch kami berjaya melahirkan ramai golongan profeesional (doktor, pilot, engineer, lecturer, teacher etc...)

keretasorong1 said...

assalamualaikum dan salam sejahtera..saya nak tanya..kita ada tak persatuan bekas pelajar smuk yang berdaftar..kalau takda..saya nak cadangkan penubuhan satu persatuan bekas pelajar smuk tak kira batch bila..semua bergabung manjadi 1 persatuan yang berdaftar..minta tolong balas segera sebab saya sedang menyiapkan kertas cadangan penubuhan tersebut..